Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Hur kan livet gå vidare...när inget är som förut

2011-07-29 11:32:24

Mitt och min familjs liv är upp och ner just nu.. alla är vi i ett känsligt läge och mycket ilska finns ju där, iaf hos mig!
Igår fick jag ju bevis på detta.. bröt sönder min mibil..så fruktansvärt onödigt men f#n va bättre jag mådde efter.
Är kanske för att man inte pratat ut som man behöver, mycket som är instängt.
Så tänkte att kanske genom att skriva här,lättar det kanske en del på det.
Har en orolig känsla i magen..

Bor med min mamma ute i huset.. Stefan renoverar övervåningen hemma. Ska bli jättegott och ha det gjort sen, slippa leva i kaos.

I måndags så skulle min pappa fyllt 56..orättvist. Vi valde ut en gravplats på götalunden. Det var svårt...
Sen umgicks vi, spela kort och åt kvällsmat.



här är lite bilder på allt möjligt..






Kommentarer
Postat av Hanna Myrén
2011-07-29 13:08:04

Fina bilder =)

Jag har gjort typ samma sak med min telefon, slängde den i asvalften så hela telefon sprack och gick i små bitar, men man mådde bättre efteråt.

Måste släppa ut sin ilska ibland.

Postat av Mahlin
2011-07-29 19:58:47

Det är ju så.. men önskar det hade varit nått annat..jobbigt o va utan när man behöver ha tag i någon..pust..

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress