Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Gårdagen...o morgondagen

2011-07-31 10:34:36

Igår var det kalas för Acke och Helen.. 75års kalas.
Det var väldigt trevligt, fast att min kväll hade en trög start..men släppte efter några timmar.

Började med en tipspromenad ( som jag ej vann ), förljt av god mat samt efterrätt.
Kvällen avslutades med kubb. dock ej av mig som somna Ebba. Men vet inte hur länge de höll sig uppe igår men jag och Ebba drog oss tillbaka till mammas hus runt 23.

Natten har varit hemsk, de första timmarna morrade Naala konstant, så man tror ju det är någon där..ensam var jag ju oxå, så blev livrädd.

Men jag sitter ju här nu och skriver så jag överlevde..är väl alltid nått! haha

Nu ska jag börja packa, ska bo hos syrran mån-tors, de ska till London så är barnvakt. Håll tummarna!! =)

Sen bär det av till Örnäs för att ta en fika med en fd arbetskollega. Ska bli väldigt trevligt, skönt och få prata lite. Behöver jag.

Ha en bra dag allihopa.


Kommentarer
Postat av Hanna Myrén
2011-08-01 14:15:00

Jaha så det är där du håller hus =)

kram kram

Postat av C
2011-08-02 16:39:31

puss

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress