Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

En hektisk dag..

2011-07-29 19:39:23

Inget har gått min väg idag känner jag...
Ebba har varit helt emot mig..varit arg och grinig..
Jag har gråtit floder... o mår ändå inte bra

Fick handlat lite iaf, för Ebba somna ju sent så hon är nog vaken till 23 ikväll.. Yippie godisafton INSTÄLLT
Men så är det med barn.

Imorn kalas för Helen och Acke..ska bli trevligt och ser fram emot efterrätten som är min favvo kladdkaka. Sen vet jag inte mer!
Första gången jag träffat svärföräldrarna på evigheter..måste vara 8v plus. O alla på en gång för den delen..
Jobbigt för det blir nog mycket känslor,men roligt och ses. Är på tiden!

En sån fin jacka jag hitta, halva reapriset men bara M kvar..för stor =( SNYFT igen
Fynda på rean till Ebba,är ju alltid nått. Endast 140kr.



men hon kommer alltid vara min skatt <3


Puss mammas älskling!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress