Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Lysekil

2011-08-06 10:39:41

Igår så var jag så otroligt seg..men det bar iväg på lite äventyr ändå.
Nämligen havetshus.. är ju bara så dåligt där och ej värt 95 kr, men barnen verkar ju gilla det. Är ju det som räknas!
Det var jag och Ebba, Kamilla m familj och Ewa. Mycket trevligt sällskap.
På hemvägen svängde vi förbi torp och gyllene måsen (som C lärde mig på cypern) McDonald´s. McFeast Delux..aaaa GOOOOD!

Stefan ringde ju igår och berättade granne på andra sidan älven bjudit in för vinprovning..jo man tackar,hur läcker lät ju inte det. Men jag var ju i Lysekil så han åkte ju själv..

Men kanske utgång för mig idag istället med flickorna <3

Vaknade inatt av ett djurslagsmål bakom huset.. en mix mellan katt och vildsvin typ. Lät hemskt!!

Nu börjar ju solen titta fram..härligt! Hoppas det håller i sig.

Ha en bra dag! Kram


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress