Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Här kommer äntligen bilderna på Vincent!!

2011-08-15 21:21:40



Titta så söta dom är.. sin mors näsa och öron till 100 procent!!



Ebba var trött den dagen,men bebisen var intressant!




han är ju bara så fin..
o nu tänker ni, GUD va sugen jag måste bli..
men nej..har ju Vincent att mysa med och snart Sofias lilla plutt så jag klarar mig utan en egen..
Än så länge <3



O såklart bjöd hon på gofika.. MUMS va goda de var!! Klart bästa i stan!!
Sug på den ni!!

Fick även en god lunch, köttfärssås o pasta.. <3

PÖSS and I LÖV U


Kommentarer
Postat av C
2011-08-16 09:15:03

du e bäst o förtjänar go kaka :)

Postat av Mahlin
2011-08-16 20:18:51

Naaaw...thanks <3

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress