Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

....

2011-08-17 08:36:15

Önskar jag hade en liten digitalkamera.. älskar att fota!
Den andra är ju sås tor och klumpig och inte får den plats i min lilla handväska heller..

Jag och mamma var duktiga igår..gick promenad 1,5h och hittade lite svamp dessutom!!
Det ska smaka gott tillsammans med den mörade nötrullen vi köpte igår. Aldrig ätit det förut men kött är ju kött!!

Lina bjöd på lunch igår..hamburgare..det var gott.
Sen åkte jag till Onsjö och köpte en overall till Ebba. Sen vida till TYGLADAN..gillar det stället.
Köpte romantiska spetsgardiner till nyrenoverade sovrummet..hoppas det blir bättre än jag kan tänka mig.
Köpte en sak till..men vill inte avslöja,för jag vet Stefan läser ju bloggen..
Hela inredningen ska bli SUPRISE!

Idag ska vi göra boupptäckning..mindre roligt..får en att tänka ännu mer på det som hänt..
Så jag saknar min pappa!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress