Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

3 Augusti.

2011-08-04 11:48:28

Igår var det ju marknad.. och barnen skötte sig jättebra!! (Ebba som väl mest, kanske därför) haha
Träffa på morbror Jan med frugan Maggan och mellersta sonen Jonas, så tog en fika på Mejeriet.. Rekomenderar pekannötpajen,  MUMMA.

Sen tog jag med mig Ebba och Meja på kalas i sjuntorp.. Cornelia blev nog jätteglad för en silverväskan hon fick av oss, men en hårspray,lila nagellack och ögonskugga i!
Köpte även 4 seckelscarfar och en mössa till Theo..är ju fadder trots allt <3

Sem blev det film i biorummet, med mor och Stefan.. Viggo somna så gott i knät =)
Filmen var helt ok, adjustment bureau med matt damon.

Men natten var inte lika rolig. Från typ 23-08 så har jag bytt 7bajsblöjor!! Hur mycket kan 2 ungar skita!! haha


Kommentarer
Postat av Hanna
2011-08-04 16:57:35

Hon va jätte nöjd med väskan å sminket, hon har haft den med sig idag när vi varit i väg :) sminkade sin kompis lite å spreja hennes hår hihi. Världens bästa fadder är du :) å du har så rätt, 3 barn är ingen lek haha. Stor kram

Postat av Hanna
2011-08-04 16:58:12

Hon va jätte nöjd med väskan å sminket, hon har haft den med sig idag när vi varit i väg :) sminkade sin kompis lite å spreja hennes hår hihi. Världens bästa fadder är du :) å du har så rätt, 3 barn är ingen lek haha. Stor kram

Postat av Mahlin
2011-08-05 13:43:33

Härligt jag satte presenten denna gången =)

Underbart ni tycker jag är en bra fadder..han är så go, precis som era töser =) Kramis

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress