Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

26 Augusti..

2011-08-27 08:10:23

Det blev allt några timmar hos Caroline och Vincent..trevligt!! Brukar inte bli så långvarit annars =)
Blev kaffe och bullar (hembakta såklart)..!! <3
Sofia kom förbi efter jobbet..så fin så i sitt nyfriserade hår!

Ebba hade haft det hur bra som helst på förskolan.. ätit bra och sov i 1,5timme..
Så efter jag hämtat upp henne drog jag ner till stan igen och träffade Johanna Holmeby.
Det var ett tag sen,men kan bli oftare,så håller tummarna hon får lägenheten!!
Vi fikade på expresso house.. sjuka priser alltså.. 29 spänn för en halvliters cola.. MY GOD
Sen visade hon mig vart lägenheten gick och vi tog Ebba till lekparken vid marie albets..det tyckte hon var kul!

Tack för en bra dag mina vänner!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress